info@sanasport.si Odgovorili vam bomo v 24 urah

Informacije za potrošnike

Informacije za potrošnike pred sklenitvijo pogodbe:

  • Podjetje, ki upravlja e-trgovino www.sanasport.si; je AVORI Ltd, Údolní 27, Brno 602 00, ID št. 29184673, vpisana pri Okrožnem sodišču v Brnu pod številko spisa C 63946.
  • Drugi kontaktni podatki so info@sanasport.si
  • Ponujeno blago je vse blago, predstavljeno na spletni strani www.sanasport.si , opis posameznega blaga je priložen neposredno blagu.
  • Cena blaga je vedno navedena za vsako blago, vključno z DDV.

Način plačila

Plačilo po povzetju, plačilo vnaprej z bančnim nakazilom na spodnji račun, spletna kreditna kartica, GoPay. Stroški načina plačila so vključeni v stroške dostave, razen pri plačilu po povzetju.

Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD)
IBAN: DE97 8505 0300 0221 2054 03
SWIFT: OSDDDE81XXX


Način dostave

Kurirska služba (GLS), Colissimo HD+PP. Po odpremi iz skladišča se boste v 48 urah obrnili na ladjarja s prvim poskusom dostave.

Datum dostave

Datum dostave bo prikazan za vsak posamezen izdelek (po vnosu velikosti, če so velikosti na voljo), preden ga dodate v košarico, naveden pa bo tudi v potrditvi naročila, ki bo poslana po e-pošti. Podatki o času dostave, navedeni za blago, veljajo le, če je z naročilom opravljeno takojšnje plačilo (npr. s spletno kreditno kartico, GoPay) ali pri plačilu po povzetju. V primeru plačila, ki se ne izvede takoj z naročilom (npr. plačilo vnaprej z bančnim nakazilom), se dobavni rok podaljša za čas, ko prodajalec čaka na plačilo blaga. Če je naročenih več izdelkov in se čas dostave razlikuje, se končni čas dostave naročenega izdelka določi glede na izdelek z najdaljšim časom dostave.

Stroški dostave

  • Stroški pošiljanja GLS znašajo 4,99 €
  • Stroški pošiljanja po pošti HD znašajo 5,99 €
  • DPD cena dostave je 5,99 €
  • 0 € - stroški dostave za naročila nad 100 € (Post box, Post pickup point, DPD pickup point)

Podatki o pravicah, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve, ter o pravicah iz garancije in drugih pogojih za uveljavljanje teh pravic

  1. Kupec je dolžan obvestiti prodajalca o pojavu napake takoj, ko je za napako izvedel ali bi zanjo lahko izvedel. Kupec nima nobenih pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve, če gre za napako, ki bi jo moral poznati ob običajni skrbnosti ob sklenitvi pogodbe.
  2. Na blago se jamči 2 leti. Napake, ki so posledica običajne obrabe ali nepravilne uporabe, niso predmet reklamacije. V primeru pritožbe prodajalec izda pisno potrdilo (protokol o pritožbi), v katerem navede datum prejema pritožbe, vsebino in zahtevani način poravnave (zahtevani zahtevek).
  3. Če je napaka odpravljiva, lahko kupec zahteva popravilo ali dopolnitev manjkajoče stvari ali primeren popust na ceno. Če napake ni mogoče odpraviti in predmeta zaradi nje ni mogoče pravilno uporabljati, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva ustrezen popust na ceno.
  4. Kupec ne more odstopiti od pogodbe ali zahtevati dobave novega predmeta, če predmeta ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel. To ne velja, če se je stanje spremenilo zaradi pregleda z namenom odkriti napako na stvari, če je kupec stvar uporabljal pred odkritjem napake, če kupec s svojim dejanjem ali opustitvijo ni povzročil nezmožnosti vrnitve stvari v nespremenjenem stanju, če je kupec stvar prodal pred odkritjem napake, če jo je kupec porabil ali če je kupec stvar spremenil med običajno uporabo; če se je to zgodilo le delno, mora kupec prodajalcu vrniti, kar še lahko vrne, in mu povrniti škodo, kolikor je imel koristi od uporabe stvari.
  5. Začetek garancije je na dan, ko kupec prejme izdelek. Prodajalec je odgovoren za vse napake na izdelku, ki so prisotne ob prevzemu izdelka s strani kupca ali se pojavijo v garancijskem roku. Ne velja za napake, ki so posledica neprevidnega ali nepravilnega ravnanja ali mehanskih poškodb. Sprememba lastnosti blaga, ki je nastala med garancijskim obdobjem zaradi obrabe, nepravilne uporabe ali posegov, se ne more šteti za napako. Kupljeno blago je vedno treba uporabljati za namene, za katere ga je predvidel proizvajalec.
  6. V primeru upravičene reklamacije stroške prevoza izdelka do prodajalca nosi kupec, nazaj do kupca pa prodajalec, razen če kupec v enem mesecu po poteku roka, v katerem je treba napako očitati, ne uveljavlja pravice do povračila razumno nastalih stroškov.
  7. Prodajalec mora zahtevek rešiti takoj, najpozneje v 30 dneh. Prodajalec bo kupca o poteku reklamacije obvestil po elektronski pošti ali telefonu.
  8. Kupec mora blago, ki ga želi reklamirati, poslati na naslednji naslov:
    Avori s.r.o. / Sanasport
    Údolní 27
    602 00 Brno
    Czech Republic
  9. Kupec blago pošlje le na navedeni naslov, sicer ne bo sprejeto. Prodajalec ne sprejema blaga, poslanega po povzetju. Prodajalec bo ustrezen znesek poslal na račun, ki ga je sporočil kupec, če ga ni sporočil, pa na račun, s katerega je bil poslan.
  10. Če se blago vrne ali zamenja in se tako spremeni nominalna vrednost naročila, bo prodajalec zahteval vračilo darila, do katerega kupec ni upravičen iz vrednosti končne cene. Če novo nepoškodovano darilo ni vrnjeno, se vrednost darila odšteje od cene vrnjenega blaga, razlika pa se vrne kupcu. Darilo je tudi brezplačen prevoz (poštnina) in tudi ta vrednost se odšteje (plača).
  11. Substancialna kršitev pogodbe (prodaja stvari s tako resno napako, da je prodajalec že ob sklenitvi prodajne pogodbe vedel ali je moral vedeti, da kupec ne bi sklenil pogodbe, če bi predvidel tako napako)

V primeru bistvene kršitve pogodbe ima kupec naslednje zahtevke

  • odstranitev napake z dobavo novega predmeta (ne velja nov garancijski rok, če je dobavljen nov predmet, mora kupec prvotno dobavljeni predmet vrniti prodajalcu na njegove stroške)
  • odstranitev napake s popravilom predmeta
  • razumni popust od kupnine
  • kupčev odstop od pogodbe

Če kupec ne obvesti prodajalca o svoji izbiri pravice iz napake prodane stvari najpozneje brez nepotrebnega odlašanja po obvestilu prodajalca o napaki, ima kupec pravice, kot če bi šlo za nepomembno kršitev pogodbe. Kupec nima pravice spremeniti izbire določene pravice brez prodajalčevega soglasja, kar pa ne velja, če je kupec zahteval popravilo predmeta, ki ga ni mogoče popraviti. Kupec ima tudi pravico do odstopa od pogodbe, če predmeta ni mogoče uporabljati zaradi ponovitve napake (tretja ista napaka) ali zaradi večjega števila napak (4 ali več).

Pomembna kršitev pogodbe (ki ne ustreza bistveni kršitvi pogodbe)

V primeru nepomembne kršitve ima kupec naslednje pravice:

  • odstranitev napake s popravilom
  • razumni popust od nakupne cene

Če prodajalec napake ne odpravi pravočasno (v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni) ali jo zavrne, lahko kupec zahteva popust na ceno ali odstopi od pogodbe tudi v primeru nepomembne kršitve pogodbe, če se je kupec že odločil, da bo napako odpravil s popravilom.

Predujem ni pobran, plačilo bo izvedeno v skladu z izbranim načinom plačila.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik krije stroške, povezane z vračilom blaga družbi 
Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o.
93041226
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
.
Če blaga ni mogoče vrniti po običajni poštni poti, je strošek pristojbine prevoznega podjetja ocenjen na največ 15 EUR.

Odpoved pogodbe s strani potrošnika

Odpoved pogodbe se na noben način ne zaračuna. Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga v 30 dneh od dneva po dnevu, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik (razen prevoznika), prevzame blago. V primeru pogodbe, ki se nanaša na različno blago, ki ga je potrošnik naročil v okviru enega naročila in je bilo dobavljeno ločeno, se rok izračuna od dneva, ki sledi dnevu, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi (razen prevoznika), prevzame zadnjo dobavo blaga. V primeru pogodbe o dobavi blaga, ki je sestavljeno iz več kosov ali delov, se rok šteje od dneva, ki sledi dnevu, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo je potrošnik določil (razen prevoznika), prevzame zadnji kos ali del blaga.

Za namene uveljavljanja pravice do odstopa mora potrošnik obvestiti družbo AVORI s.r.o. o svoji odločitvi za odstop od pogodbe, s sedežem na naslovu Údolní 27, Brno 602 00, v obliki nedvoumne izjave, in sicer s pošiljanjem pisma, poslanega prek ponudnika poštnih storitev, na kontaktni naslov 
Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o.
93041226
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
.
Za odstop od pogodbe je mogoče uporabiti priloženi vzorec obrazca, vendar to ni obvezno.

Za upoštevanje odstopnega roka je dovolj, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pred iztekom ustreznega roka. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu družba AVORI s.r.o. brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bil potrošnik obveščen o odločitvi, da odstopa od pogodbe, povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, nastalih zaradi potrošnikove izbire načina dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja družba AVORI s.r.o.r.r.o.).

Za vračilo plačil bo družba AVORI s.r.o. uporabila isto plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno za prvotno transakcijo, razen če potrošnik izrecno določi drugače. V vsakem primeru potrošniku ne bodo nastali dodatni stroški. Družba AVORI s.r.o. bo z vračilom plačila počakala, dokler ne bo prejela vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne dokaže, da je blago poslal. Potrošnik blago (vključno z darilom, ki ga je prejel z naročilom) brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ga je potrošnik obvestil o odstopu od pogodbe, pošlje nazaj družbi 
Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o.
93041226
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Šteje se, da je rok upoštevan, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 30 dni ali ga v tem roku osebno dostavi. Potrošnik nosi neposredne stroške, povezane z vračilom blaga. Če blaga ni mogoče vrniti po običajni poštni poti, je strošek pristojbine prevoznega podjetja ocenjen na največ 15 EUR. Potrošnik je odgovoren le za kakršno koli zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom (vključno z darilom) na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in značilnostmi blaga, vključno z njegovo funkcionalnostjo. Potrošnik nima pravice odstopiti od pogodbe, če je blago v zaprti embalaži, ki jo je potrošnik odstranil iz embalaže in je zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.

Če blago ni dostavljeno v originalni embalaži ali če je embalaža poškodovana, se lahko stroški nove embalaže zaračunajo v višini do 10 EUR kot obraba blaga, ki je posledica ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in značilnostmi blaga. Če blago ni dostavljeno čisto, se lahko stroški čiščenja blaga zaračunajo v višini do 20 EUR kot obraba blaga zaradi ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in značilnostmi blaga. Med načine, ki so potrebni za seznanitev z blagom, ne spadajo na primer označevanje škatel z besedilom, lepljenje nalepk na škatle, prebadanje škatel, trganje embalaže, namesto da bi jo odprli na mestu, namenjenem za odpiranje, rezanje oznak in nalepk, standardno nošenje čevljev (namesto da bi jih preizkusili), standardno nošenje oblačil (namesto da bi jih preizkusili), umazanje čevljev ali oblačil itd.

Nekaj tehničnih korakov do sklenitve pogodbe

  1. Preberete informacije, ki so potrošnikom na voljo pred sklenitvijo pogodbe, ter splošne pogoje
  2. Spregledate predstavljeno blago z gibanjem po spletnem mestu
  3. Dodajanje izbranega blaga v košarico
  4. Ogled košarice z izbranim blagom, pri čemer je navedena cena na enoto ter navedba in skupna cena za blago brez dostave
  5. Nadaljevanje na naslednji korak in vnos podatkov za zaračunavanje (če je potrebno).
  6. Prehodite na naslednji korak in vnesite izbiro načina prevoza in plačila za blago
  7. Če so vsi podatki pravilni, se potrdi sprejetje splošnih pogojev in pogodbe, s klikom na gumb Potrdi naročilo potrdite branje informacij, ki so potrošnikom na voljo pred sklenitvijo pogodbe. Po pritisku na ta gumb podatkov ni več mogoče spreminjati.
  8. Po zaključku naročila bo na navedeni e-poštni naslov takoj dostavljeno potrdilo naročila s podatki o plačilu, podatki o dostavi, povzetkom naročila, kupoprodajno pogodbo in pogoji poslovanja e-trgovine http://www.sanasport.si.